Saker att sakna i Sverige

Jag är inte en person som får hemlängtan, jag bara kör och njuter av att uppleva nya saker. 

Vissa saker ser man dock fram emot med Sverigebesöket och jag listar några nedan:
 
  • Fira jul med familj och min underbara Amanda med familj! Tradition sedan innan jag kunde gå? Var hemskt när hon var i Australien, inte lika bra som vanligt.
  • Julbord. MUMS
  • Julklappar. Crap, måste börja köpa!
  • Marabou. Ska köpa ett rejält lager att ta med till Wales igen.
  • Festa till det ordentligt på juldagen med kära vänner låter bra enligt mig.
  • Ligga i sängen hela dagen utan att känna mig lat när andra arbetar utomhus.
  • Erbjudandet att få rida Matildas superduperfina häst som jag kärade ner mig totalt i bara genom att se denna bild. Källa: Stall Aspehus (som jag lätt ska vända mig till nästa gång jag söker häst, de verkar bara ha snyggingar inne)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0