Sverigebesök!

Nu verkar polletten trillat ner hos mig också och idag kände jag mig äntligen i fas med arbetet! 
 
Red ut på fullblodet och Blossom som handhäst och vi lever alla ännu och det tolkar jag som ett bra resultat. 

Jag har nu bestämt att jag återigen besöker Sverige den 18-27 December och sedan drar jag tillbaka hit. Allra helst hade de velat att jag stannat julen och på ett vis ville jag också det och har velat fram och tillbaka. Sverige finns ju alltid kvar, men med tanke på att det är min födelsedag och en bra ursäkt att ta en veckas semester och sedan vara utvilad och köra på som sjutton igen med ny energi resterande månaderna!
 
Imorgon är det en ledig dag och jag satsar på att vara så lat som möjligt med massor av tv-serie tittande i sängen och förhoppningsvis kunna fylla på godisförrådet. Jag har höga målsättningar känner jag, men siktar man mot månen hamnar man ju bland stjärnorna, eller hur är det? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0