Turbon var inkopplad

Men gud, vad har jag ens gjort idag? Putsat, mockat, avvänjt föl, fastnat i lera, kollat Scooby Doo med pojken (stunden jag helhjärtat älskar att jag inte växt upp), ridit ut på Doc, den store och före detta late hästen, men idag hade han nog en raket uppkörd. Behövde bara nudda med skänkeln så satte han av i trav, och för bara en vecka sedan fick man nöta fram han. Polletten verkar ha trillat ner! Nästa problem att ta itu med är att han slår med huvet, baysteps... ;)
 
Hade barnen nu på kvällen då föräldrarna var iväg men de skötte sig så bra så och flickan och jag kollade på en film och sedan hopp i säng. För min del med datorn och hennes del blev nog att hon slocknade direkt haha :)
 
Ledig på fredag och på söndag och på söndag kommer även en av de förra Au Pairerna på besök, en tjej från Frankrike som ska vara himla duktig ryttare så ska se om jag kan fjäska till mig någon lektion! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0