Vilse bland häckar vandrar vi omkring. Vi vandrar och vandrar men hittar ingenting

 

Jag på Lizzie, flickan på sin ponny Bell och pojken på "ärvegodset" Princess! Sur liten ponny men söt som socker!

Så här ser för övrigt alla vägar ut här på landet. Inte undra på att jag går vilse när allt jag ser är höga häckar. Får nog börja räkna svängar.. 


Idag var ingen bra "syskondag".
De var på varandra hela tiden med pikar och allmänt sura på varann, men det släppte när vi red ut ut jag tvingade dem leka meningslösa lekar med mig som fick oss att glömma bort att svänga på rätt ställen.. Tur att flickan är med lite mer i huvudet än jag!
 
Imorgon följer jag med och kollar när pappan tävlar i teamchasing, fast det är min lediga dag. Hela familjen ska med och även Fruszi så ska bli kul att se vad det är för något! :) På kvällen kommer även gamla Au Pairen, nervöst att träffa henne! 


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0