En failad och episk kväll

Ja, gårdagen blev inte som tänkt precis..
 
Skulle åkt på någon fest med Matilda och till och börja med var vi sena, sedan tittade vi på när killar skejtade i Gnosjö (kan man skejta får man automatiskt status i mina ögon, skitcoolt!), sedan ville vi istället dra till Harrys i Värnamo och körde dit och väl där så är det 28+... Då fick jag igenom förslaget för Donken och när vi ändå var där gick vi även till Max.
 
På något vänster gick tiden väldigt fort och jag hade väldigt kul, även om man på ett sätt kan kalla kvällen misslyckad så vill jag påstå motsatsen, det blir vad man gör det till ;) Det var precis därför kvällen blev så lyckad haha!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0