Saker ni kanske inte visste om mig

Hur ser din skrivbordsbild ut?

 

Såhär vacker! En målning av Lauria Justus som jag bara älskar. Att den har så mycket färger är bara ett stort plus! ;)
 

Din senaste cam-bild.

 
 

Det tråkigaste som hänt dig i år.

Att lämna Beijng på Plönninge
Att första försöket som Au Pair sket sig. 

 
 Det bästa som hänt i år.

Att jag faktiskt tagit studenten och har all världens möjligheter inför mina fötter. Mäktig känsla. Jag skulle kunna dra till Paris i övermorgon egentligen, bara jag bestämde mig för det. Häftigt!

 
 
Tre senaste sms.

1. Så bra :) Du börjar bli resvan i stora världen <3

2. Välkommen till Storbrittanien! Priser inkl moms...

3. Ska vi göra ;)

 

Nuvarande beroende:

Musik: Hey Brother- Aviici, Legenden feat. Phantomen- Niello
Tv-serie: Teen Wolf är favoriten just nu, sedan är jag svag för How I Met Your Mother!
Kläder: Stickade tröjor, kjol, färglatt och mönstrat! Aztec mönstrat ligger mig nära hjärtat.
Mat: Kyckling, lax, mjölkstuvade makaroner, tacos. Inte ihop dock! ;)

 
 
 Ett jobb du aldrig kan ha.

Ett jobb med barn/vuxna med speciella behov. Pappa klarar det galant, jag är som en fisk på land: inte i mitt element. 

Något du inte gillar hos andra.

En besserwisser som lever på att trycka ner andra.


En dålig sida med dig själv.

Dåligt temprament med förhållandevis lång stubin( som tur är). Pushar man gränsen så smäller det tillslut. 

 

En maträtt du är sugen på just nu.

Jag är sugen på guacamole, choklad och god äppelpaj med vaniljsås!  

Helgplaner?

Flyttat utomlands igår och kommande har jag ingen aning om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0