Back to normal

Jag har haft en riktigt bra vecka med mamma och mina ihopsparade dagar blev välanvända!
 
Vi hann se både Tenby, Hereford, Cardiff och sist men inte minst;
L O N D O N !
 
Vår tripp var inget planerat men sen råkade vi snubbla över ett bra erbjudande på ett hotell och insåg att jag hade två lediga dagar i sträck, så vi körde på det!
 
I London såg vi det allra viktigaste och vi gick och gick och gick... Helt sjukt stor stad! 
Vi såg
Buckingham Palace,
Downing Street,
Big Ben,
Parlamentet,
Westminster Abbey där vi hörde kommentaren för det hutlösa priset: "£12?? Vad tror dom jag är, kristen??"
Katedralen,
Towern där vi hade världens roligaste gudie som rekommenderade föräldrarna att låsa in barnen i en bur "and walk away"...
Såg kronjuvlerna,
Tower Bridge,
London Eye med en höjdrädd mamma som var väldigt modig(!),
Oxford Street där jag för första gången "upplevde" Forever 21,
Madame Tussaud (min favorit där jag posade med mina pojkbands crush- ja, jag menar One Direction),
Hyde Park,
Trafalgar Square... Jag har säkert missat något men här har ni en blandad kompott från upplevelsen!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0