Följ denna awesome TV-serie

Inte nog med att jag verkar dragit på mig en hjärnskakning, mina favorit TV-serier har slutat!!
 
Ja, detta är allvarliga grejer och med Teen Wolf är det bara att vänta på nästa säsong (där min favorit eventuellt inte ska vara med längre?? Nooooo!) och How I Met Your Mother är slut för alltid. Finito. Så jäkla besviken på slutet att det finns inte. Bläh.
 
Men detta ledde till en bra sak: Jag började leta nya serier och hittade då Suits och efter endast två program är jag fast. 
 
Varför ska man börja följa Suits?
  • Jag tycker smarta människor är fascinerade, antagligen då jag inte är ett geni själv, och i denna serien finns en hypersmart kille som hamnat på fel sida om lagen.
  • De är advokater och går runt i stiliga kostymer
  • Eh, skådespelarna är snygga!
  • Deras sarkastiska humor passar mig som handen i handsken. NY FAVORIT!




Kommentarer
Postat av: undefined

Åh suits! Måste börja se det igen, la det på hyllan ett tag!

Svar: Gör det, såå bra humor ju! Har du tips på fler serier med den humorn som i Teen Wolf och Suits?
Alexandra

2014-04-08 @ 11:11:43
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0