Nailed it!

   

Alltså finns det något bättre att naila födelsedagspresenter? Jag älskar att se ansiktsuttrycken på människorna och veta att man satte det där genom sin present!
 
Gav flickan en T-shirt med brittiska flaggan (då hon är besatt av allt med den brittiska flaggan
 
 
) och hon sprang runt nu på kvällen och bara "Titta, jag ser jäääättemycket äldre ut än 12 i den här! Tycker du inte? Åh, denna ska jag ha på mig när jag åker till Cardiff!". Sedan fick hon även om en rosa-mönstrad sjal som matchade hennes nya skor och den verkade hon också nöjd med! :)
 
Nu på kvällen åkte vi ner till "King of Prussia" och åt födelsedagsmiddag och jag slängde på mig nya skjortan och favorithalsbandet, båda från bästa Primark.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0