Ridtur, kolminor och djupa filmer

Idag jobbade jag en halvdag och då passade mamma på att testa Harley och det är ju inte alltid så lätt första gången man sitter på en ny häst och han visade inte upp sig på sin bästa sida då han var hiiiimla trött idag.
 
På eftermiddagen åkte vi på ett museum om en kolindustri i närheten och åkte ner i gruvorna med hjälmar och syrgasmasker, så det var lite häftigt!
 
Avslutade kvällen med att först ha filmmys med pojken och sedan åka och se en "vuxen film" som hette Philomena med mamma och min värdmamma! Den filmen lyckades att få oss alla att dra efter andan och många satt och grät, inte jag såklart för jag har lika mycket känslor som en gråsten ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0