Etthundrafemtioen dagar



Fruzsi & jag när vi besökte Cardiff Bay tillsammans!

Om några dagar har jag varit Au Pair i Wales i 5 månader.
När man skriver ner det känns det helt galet, så här fort gick aldrig tiden i skolan! 

Jag ångrar inte att jag åkte hit, men i efterhand hade jag nog prioriterat att hamna i en större stad då där finns fler Au Pairer. Jag har haft turen att klicka med ungerskan Fruzsi och danskan Caroline, men de trivdes inte alls i sin familj och både åkte därifrån relativt fort (båda var i samma familj, fast i olika omgångar). Jag hoppas att det snart kommer en ny Au Pair till den familjen då det är lite roligare att gå och fika, shoppa, göra utflykter ect. om man åtminstone är två stycken :)

Problemet när man är så få Au Pairer i småstäderna är ju att det nästan är ett måste att klicka med alla, men vi vet allihop att vissa trivs man bättre att umgås med än andra. Så, håll tummarna på att jag får nytt sällskap på landsbygden snart!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0