Lille Harley

 
 
 
Såhär kan det se ut efter ett lyckat trimmpass med lille Harley! 

Ni skulle sett min min när han helt plötsligt fattar vad travbommarna går ut på och faktiskt TRAVAR över dem. WOW. Jag överröste med klappar och beröm och hade någon sett mig hade de trott jag var tokig...

I övrigt var han lite seg i kroppen och när jag ville ha lite mer "go" i galoppen höll han inte alls med och la in några bockningar, eller som jag beskrev dem för mamman "a bump in the road". De känns liksom inte, han bara luftar bakbenen lite.
 
Bara för att jag skrattade åt hans försök att bocka lyckades han med en riktigt stor, bara för att visa att han faktiskt kan om han anstränger sig! Men han är så himla liten, kompakt och rund över ryggen så man sitter liksom där man sitter ändå (Y).

He's definitely growing on me. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0