Vårspritter, Disney gifter bort ungdomar(?) och multitasking i övrigt

Måste nog säga att även om jag älskar värme, sommar och bad så ligger våren mig varmt om hjärtat. Det är få saker som får mig att le, gör så att det spritter i benen och lycka såsom när man ser snödropparna komma, solstrålar värma ens ansikte och det dröjer längre innan det blir mörkt.
Dessutom känns det i luften, sådär friskt liksom!

Så våren, du är jävligt välkommen. 

I övrigt har jag multitaskat som tusan idag och då jag kommit in i en period där jag ser om massa Disney klassiker så såg jag idag "Den lilla sjöjungfrun" medan jag vek tvätt och  How I Met Your Mother fick bli min lunch underhållning! Något som man inte tänkte på som barn var att Ariel ska föreställa 16 år och så går hon och gifter sig haha.... Bra där Disney!


Klockren bild.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0