Cardiff

Haft en toppendag trots att jag missade tåget till Cardiff denna morgon!
Jag mötte nämligen upp med två Au Pairer, en dansk (Caroline) och en fransk (Clemence)! Då stackarna stått och väntat på mig (min skjuts var väldigt försenad..) och inte kände varandra blev det lite kalabalik när jag inte dök upp för tåget haha!
 
Istället tog vi en fika i Abergavenny medan vi väntade på nästa tåg och sedan har vi shoppat loss som galningar. Jag brukar aldrig shoppa såhär mycket på en gång! Idag blev det over-knee socks, ny mer "stylish" jacka, drömsjeansen från TopShop, en basketboll inspirerad tröja och en födelsedagspresent till flickan i familjen!
 
Bilder kommer när internetet på mobilen vill samarbeta (Y)
 
Ser redan fram emot när jag och Ann-C har en ledig dag ihop och ska möta upp med den franska Au Pairen Clemence! Vi ska fundera ihop en rolig utflykt ikväll ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0