Sen senast

 
 Här är den delen av passet som Captain bestämde sig för att stanna på marknivå och även en landning när han ville besegra tyngdlagen.
 
Stallet är numera fullt av hästar med alldeless för mycket energi. Hagarna är för blöta så hästarna får stå inne, detta är anledningen till att alla hästar flyger i luften när vi rider i paddocken.
 
Jag red två hästar idag och på Captain blev det några repor med luftsprång och sedan hade jag lektion på Doc där jag plågades ordentligt. Alla mina svagheter som ryttare lyser som starkast när jag rider stora, slöa och samtidigt ostabila hästar. Wiho liksom.
 
Då känner jag mig bara skitdålig och vill gräva ner mig. Då hjälper det inte heller att man har foton från passet och får det bekräftat att JA det såg lika dåligt ut som det kändes. GREAT.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Fin häst!

Svar: Tack, jag håller med!
Alexandra

2014-01-06 @ 22:31:13
URL: http://fridanyholms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0