Världens bästa värdfamilj?

Vissa dagar vet man bara att man hamnat rätt. Trots allt slit, alla långa dagar.
 
Igår var en sådan dag när man spontant blev bjuden på både bio och Pizza Hut. Idag blev jag istället överraskad med en enorm tårta de bakat, eftersom jag inte var här på min födelsedag. Blev så jäkla glad att jag inte visste vart jag skulle ta vägen!! När man sedan sitter och skrattar åt internskämt med flickan och äntligen börjar uppskatta de brittiska tv serierna, då känns det bara så rätt, rätt, rätt.
 
Chokladtårta med massor av grädde, toppat med godis i alla former som pojken hade offrat (det säger MYCKET om en väldigt matglad pojke som inte gärna delar med sig), "gräddbakelser" på sidorna och så slängde de på banan eftersom jag gillar frukt haha! Personligt och bra!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0