Allt går i ett

Jag har verkligen inte haft en stund över att sitta framför datorn de senaste dagarna!

Jag kom hem i torsdagsnatt, höll det hemligt och dök upp på Josses studentmottagning på fredagen!
På lördagen så åkte min familj och jag och firade min kusins student och sedan vidare till en annan vän till familjen. Väl hemma därifrån så var klockan redan över 9 och då tog jag en promenad med Josefine istället!
 
På söndagen så blev det inhandling av nödvändigheter, Farmor kom över några timmar, mer fix och sedan iväg och "spela" minigolf (jag var dock hejaklacksledare..), laga mat ihop och kollas film med Matilda och Josefine!
 
Så, det var en snabb update om de senaste dagarna och nu rullar det på! Idag kommer Jenny över och jag ska iväg på ett möte om sommarjobbet. Bara att tuta och köra! :)

Här har ni en otroligt dålig bild på hur jag såg ut under allt studentfirande!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0