Jag vill ha en bögkompis!

Alltså hur klassiskt är det inte att tjejer vill ha en bögkompis att shoppa och skvallra med? Man ser det i filmer och bara tänker "Hur bra vore inte det? Då slipper man dra runt på ex. pojkvän som hatar att shoppa".
 
Kom och tänka på detta fenomen då en bögvän till familjen kom på besök och alltså hans personlighet var helt U N D E R B A R ! Hahaha
 
Han typ halvt skällde ut min värdmamma för att jag inte får ut i nattlivet i Wales och träffa "unga, walesiska killar" som han uttryckte det och börjar undra om min värdmamma ser mig som hennes egna unge då hon bara "Hon är faktiskt bara 19 år ju!!" och där inflikade jag att jag faktiskt blev 20 i år och bögen bara "Men precis, hon blir faktiskt 20 i år!!" sa han med glimten i ögat. Satt och asgarva, så rolig var han!

Sedan var det mycket "Hello Gorgeous Girl!" och ja, man blir ju inte ledsen iaf!
 
Så nu söker jag en bögkompis, har ni en att avvara är det bara att hojta till ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0