Allmänbildning i "Chick flicks"

Nu när flickan fyller tolv nästa vecka börjar hon ju bli tonåring, med allt vad det innebär. De oönskade finnarna, börjar lägga märke till killar, märkeshets, vikthets... Det är inte lätt att växa upp, men jag ska finnas här som närmsta stödet då jag gått igenom stadiet och överlevt!
 
Jag ska bli hennes Yoda.
 
Tillbaka till ursprungsämnet.
Flickan börjar bli tonåring och då är det missa filmer som man bara måste ha sett! Vi har redan plöjt oss igenom "She's The Man", vilket blev en stor favorit ( Vem älskar inte den liksom?) och idag blev det "Raise Your Voice"! Fler typiska chick flicks som jag tänkt se med henne är ex. "Wild Child", "Another Cinderella Story", "The Last Song"... 
 
Vilka är era chick flick- favoriter? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0