Dagar man önskar att man kan klona sig

Inte för den delen att det var extremt mycket att göra, utan snarare för att det bara var jag och pojken hemma och han var sååå leksugen och jag försökte pussla ihop något halvdant och resultatet blev väl detta.
 
Arbeta - planera i trädgården och plocka blommor ihop - arbeta - spela fotboll - fixa lunch & kolla Scooby Doo ihop - arbeta - vandra i skogen & leka - stryka kläder - rida - arbeta - SLUT FÖR DAGEN.

Det enda som inte hanns med var väl att det hade behövts dammsugas och att jag hade tänkt ha ett roligt ridpass med pojken. Han hatar ju dressyr så jag tänkte krydda till det lite genom att utmana han att rida barbacka! Men det får bli en annan dag :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0