Påskliljor, barnfisar och Scrabble


Idag hade jag och C planerat att ta en utflykt till Beacon Brecons National Park, men då hennes familj behövde bilen blev vi försenade och vi kom aldrig ut till parken. Istället tog vi en promenad i Brecon och lunchade. Vi körde sedan direkt till hennes ungars skola och efter det lekte jag med flickorna medan C städade, för henne var det ju en vanlig jobbdag!

Har världens underbaraste bild från när jag målade av flickorna och när de (4 & 10 år gamla) sedan målade av mig började jag undra om jag såg ut som ett troll haha! Men himla kul att se hur öppna små barn är. Jag menar, det var första gången jag träffade flickorna idag och 4-åringen spenderade den mesta tiden i mitt knä medan vi spelade Scrabble och gjorde armband.

Barn är så... öppna. Ska försöka ta efter barn mer, de har liksom inga spärrar!


Oj, förlåt glömde bort att jag känner en till utan spärrar: Hej Jeanette! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0