Åh, du lediga dag <3

Regnet smattrar mot fönstret och allt man vill göra en sån här dag är att kura ner i sängen och mysa. Som tur är är jag ledig idag och har gjort just detta! Jag har letat runt på massa internetsidor för de perfekta shortsen (ännu inte funna) som ska vara superhöga i midjan, lite lössittande men ändå sitta snyggt över rumpan. Tell me if you find them!!
 
I övrigt har ajg spanat runt på hur man gör egna tryck på tröjor( då jag är alldeless för kreativ för mitt egna bästa haha), storhandlat choklad och dampat runt med barnen i en vild tango med blomkransar på huvudet. Helt normalt!

Kommentarer
Postat av: Tilda

Gör dina egna höga som jag har gjort ;) :D

Svar: Men då måste jag hitta något att göra dom av och det är det jag har problem med haha! Men såå sugen, vet precis hur de ska se ut! Ska vi ha pysselstuga i sommar? ;)
Alexandra

2014-05-26 @ 22:52:03
URL: http://absoluttilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0