But first- Låt mig dampa sönder!

 
 
Strålande sol även idag och hästarna(Blossom & Belle) var därför vääldigt loja under uteritten idag. Fick nästan dra handhästen efter mig, stackarn!
 
Någon som inte var slö idag var däremot Harley!
Vi skulle rida ute på fältet och han har inte gått ordentligt på några dagar så därför var han en riktigt pest att göra i ordning, var svinstark och försökte sig på att bralla på ängen. Personligen tycker jag att jag löste det bra då jag satt kvar, behöll lugnet, skrattade t.o.m och i slutändan tog vi oss runt i alla gångarter utan större konstigheter! Däremot har vi väl haft mer avslappnade pass innan, det yrkar mina blåsor på händerna om... ;)
 
 Såhär fin var Harley INTE idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0