Dagens inköp



Jag har sån ångest inför Sveriges kläd-priser att jag har gett mig själv fria tyglar att shoppa innan hemresan och istället ska jag skicka hem en box med saker som inte ryms i väskan!
 
Idag blev det två huv-tröjor (blå & beige), en topp, de perfekta klackskorna som jag gått och trånat efter i månader samt två shorts som jag redan älskar!!

Shortsen ska pimpas med nitar och sedan är jag helt redo för sommar. Garderoben hemma kommer rensas på allt jag inte längre använder, säljas eller skänkas iväg. Nya, fräscha kläder som är precis min stil ska istället hängas in.
 
Jag vill bara ha kläder jag älskar i min garderob, på så sätt kommer jag alltid känns mig fin, vad jag än klär mig i.
 

Kommentarer
Postat av: pineapple resort

åh! älskar skorna!!

Svar: De är perfekta!! Finns på NewLook.com om du är nyfiken! :D
Alexandra

2014-05-27 @ 17:07:20
URL: http://www.pineapple-resort.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0