Mat till folket



Efter 226 dagar där jag för det mesta fått kvällsmat serverad efter jobbet så passade jag på att ordna kvällsmat till alla i hushållet idag! Pappan skulle iväg så jag lagade omelett (med skinka, ost och champinoner) till honom och mamman medan jag och flickan njöt av pannkakor. Så himla gott!
Pojken äter tidigare än oss i veckan då han lägger sig tidigare (rätt logiskt) så han fick en tråkig smörgås idag. Som tur är ordnade han sedan fruktspett till alla så det var bara perfekt.


Har ju dessutom klämt i mig jordgubbar idag så mycket bättre kan det ju inte bli!


I eftermiddag har jag rensat upp bland kläderna, valt ut lite att skänka bort, ordnat med min överraskningspresent till värdfamiljen och suttit ute i solen. Mööjs.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0