Tji fick jag

Bara för jag gick runt och var proppfull med lycka över sommarvädret så har det se två senaste dagarna regnat non stop. Lyckan sinade rätt fort då haha..
 
Då jag inte red igår i åskovädret så fick jag istället trimma Blossom barbacka i regnet. Barbacka blev det pga att jag var för lat att putsa sadlen igen då den blev putsad igår efter vårt försök att rida ut i ösregn och åskstorm.
 
Passet gick rätt så bra, vissa stunder fick vi till ställningen riktigt fint utan att ha något i handen och jobbade med små, snabba, effektiva hjälper. Dock får man väcka till henne lite ibland då hon gärna småfuskar med jobbet, smart tant är hon! ;)
 
Nu på kvällen har jag hjälpt till med några betäckningar och lekt Jenga med pojken. Avslutade kvällen med Pirates of Caribbean, min kärlek till de filmerna alltså... Obeskrivlig.
 

Kommentarer
Postat av: Caroline Bågfeldt

Sv: Dom är från GinaTricot, molly heter modellen :)

Svar: Åh, tackar! Får kolla på dom när jag är i Sverige igen! :)
Alexandra

2014-05-24 @ 12:13:52
URL: http://carolinebagfeldt.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0