Jag vill känna att jag lever

Helt ärligt nu. Åren efter studenten har varit de bästa i mitt liv. Aldrig förr har jag upplevt så mycket, växt så mycket och känt så mycket kärlek för livet och världen.
 
Tänkte köra en liten recap på vad jag hittat på som gjort mitt liv till en dröm. Bloggen hänger med såpass långt att jag varit Au Pair i Wales där jag fick en "extra familj", vilket är hur häftigt som helst. Hälsade på dom igen förra veckan och det var precis som vanligt, fast ett år senare. Hur underbar familj?
 
Efter Wales så åkte jag så jobbade jag en månad med världens goaste arbetskamrater och drog därefter iväg med familjen till Grekland. Där dök jag med tuber för första gången och fick ett par nya härliga vänner som jag hälsat på i Stockholm efter resan. Vi åt honungsmeloner på stranden mitt i natten och allt var bara helt underbart.
 
 
 
 
Hade en jättefin sommar och livet rullade mot en ännu bättre sensommar och höst! Det får ni läsa om i nästa inlägg, för detta blir aldeless för långt annars ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0