Hästarna i mitt liv...

Jag har länge tänkt att skriva om hästarna som travat genom mitt liv och lämnat kvar hovspår, som finns kvar än. De kommer aldrig suddas ut. Vinden rår inte på dem minnen vi har tillsammans <3



Ska skriva från första, första början. Då kommer det alltså vara ridskoleponnyer som är först ut! Har inga så gamla bilder på denna datorn, så skriver det först inlägget i denna kategori imorgon! (Y)
Jag började rida på Gark som 5 åring, böt till Lunden( som senare stängdes) och sedan blev det Isabergs Ridklubb. Därefter gav jag mig på medryttarlivet och sedan har det rullat på!
Är nu inne på min andra ponny och mitt 11 år som ryttare! Vi siktar högt och det finns inga gränser för hur långt vi kan gå!

Kommentarer
Postat av: Erica



Underbar bild!!



Tänkte åka ut till Östra stranden i vår och rida min häst, tänkte kanske prova på o åka av första gången ^^

2011-02-24 @ 23:13:18
URL: http://icusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0