"Everything happens for a reason"

Jag har personligen väldigt svårt att tro att det finns något som ödet.
 
Allt dåligt som hänt mig, har aldrig lett till något bra, alltså på riktigt bra.
Inte bara bra erfarenhetsmässigt.
 
Det där "ödet" tog häst efter häst för mig.
C-ponnyn blir akut helblind endast två veckor efter vi debuterat i fälttävlan.
 
Min fantasktiska Fire Flory har en obotlig ryggskada, som p.g.a smärtan gör henne aggressiv. Denna hästen var något så himla extra, inget jag säger för att hon var min häst. Hon bara var det.
Hon var min perfect match.
 
Och hon togs från mig.
 
Behövde en ny häst att älska för att kunna släppa Florran. Röntgar innan köp, gör allt. Tror ni inte denna otroligt fina, snälla, gulliga ponny har en ryggskada som satt för långt ner för röntgen att se?
 
Var är det rättvisa i detta?
Berätta gärna, för JAG SER DET INTE.
 
...
 
FUCK ÖDET.
Det är bara någon som vill mig illa, känns det som.
Någon som jävlas med mig. Som valt ut mig att bli offer och ta smällen för alla andras lycka.
 
Längtar bara bort efter något nytt.
Att ta reda på vad meningen med livet egentligen är.
Att hitta min soulmate.
Hitta något jag trivs att göra i livet.
Hitta vem det är meningen att jag ska bli en dag.
 
 
 

I need a change, a different scene
A new approach to coming clean 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0