Seriöst?..

På riktigt. Vart kommer alla dessa dumma idéer ifrån?


Pepparkakor är tydligen rasistiska, hästar är frukter och nu ska de klippa bort en del av Kalla Ankas Jul- Tomteverkstaden, som faktiskt är det enda "klippet" som jag tycker om!!


Kanske låter barnsligt, men hallå!
Vi var här först.
Det här är Sverige. Det är våra traditioner, och de ska bevaras. 

Jag menar, anpassar inte vi oss om vi är i ett annat land på semster och man måste täcka axlarna, för att det är deras traditioner och tro? Precis.

Varför kan då inte de som kommit till Sverige acceptera våra traditioner, som vi haft lååångt innan de ens kom hit?

Inget ont mot invandrare, herregud nej(!), men gränsen måste dras någonstans.
 
 

Och min går här.



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du kollat upp bakgrunden till dockorna :)?

Svar: Om du menar att Disney själva hade krävt det, så ja: jag har läst det :) Men känns dock mer rasistiskt att ta bort dem än att ha kvar dem faktiskt :)
Alexandra

2012-12-20 @ 19:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0