Smått avundsjuk..

Läste på Nellies blogg för några dagar sedan att hon sökte en rutinerad D-ponny och igår fick hon den bästa lösningen hon bara kunde fått!
 
Isabella Nilsson ville att hon skulle testa hennes Becki! Och det gick skitbra!
 
 
 
Och min direkta reaktion var att jag blev avundsjuk.
 
Jag vill också bara få låna en häst, en häst runt 158-165 hög som älskar hoppa!
Men då måste man vara känd, folk måste veta vem man är, tycka att man rider bra, att man kan utveckla deras häst.
 
Nellies blogg ÄR enorm och hennes privatliv och bloggliv sitter ihop. Det är priset hon betalar, och för mig hade de priset varit alltför högt. Hon är riktigt duktig, det är hon. 
 
Jag gissar att fler ryttare sitter i samma sits som jag- Tävlingssugna, taggade, hästlösa.
BILDA KLUBB? ;)

Kommentarer
Postat av: Annika

Fin bild :D

2012-06-30 @ 17:22:27
URL: http://blogofphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0