Någon börjar bli rund om magen...

Ni minns väl Nakita? 
 
Om inte så kommer här en väldigt kort sammanfattning: Ponnyn jag köpte efter Florran för att läka såren, ponnyn som trots grundlig röntgen lyckades ha ryggproblem och dömas till avelssto av en av Sveriges skickligaste veterinärer ifrån Husaby och som vi då sålde som avelssto.
 
Numera har hon det superbra. Hagen är oändlig och magen blir bara större och större. Hon beräknas föla i slutet av Juli och här har ni en nytagen bild vi fick från nya ägaren! 
 
Hon kommer bli den perfekta mamman, har nog aldrig stött på en så genomsnäll häst.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Matilda Almquist

åå vad kul!! Hoppas att du kommer lägga ut bilder på lilla bebisen om du hälsar på. Nyfiken ;)

Svar: Jag är också nyfiken kan jag säga! Hoppas kunna åka upp och titta på fölet innan jag far iväg någonstans :)
Alexandra

2013-06-16 @ 21:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0