En rolig lista

Jag brukar hata när folk gör listor, men denna var faktiskt lite Gott&Blandat-känsla över med saker som kan vara lite kul att veta utan att den är seg att läsa.


10 saker du vill göra innan du dör:
 
Roadtrip i USA
resa till Australien,
åka jorden runt,
hitta hästen med "det" igen,
Se delfiner i det vilda,
hitta mitt drömjobb,
hitta min drömkille,
göra audition till X-factor eller liknande bara för att testa,
Bidra till att göra världen till en bättre plats och ge folk en orsak att komma ihåg mitt namn.
Testa alla smaker av Ben&Jerry 

 
9 saker om dig själv:
Min klädstil går ut på två saker: så mycket färger och mönster som möjligt haha!
Älskar att vara omkring djur, speciellt hästar och hundar.
Jag tycker sadelinpassning är väldigt intressant och skulle kunna tänka mig jobba med det.
Älskar att gå ut och dansa i timmar
Jag kan bli tystlåten när jag träffar nya människor, men det är något jag nästan jobbat bort.
Jag har hellre få nära vänner än flera man inte kan lita på.
Är extremt svag för Converse, mina första Converse har jag sparat!
Älskar äpplen. Äter gärna 2-3 st per dag, minst!
Har ingen aning om vad jag vill bli och det grubblar jag mycket på.
 
 

8 sätt att vinna ditt hjärta på: 
Oj, åtta sätt haha!..

Steg ett: var okomplicerad att hänga med.
Steg två: Var lätt att prata med
Steg tre: Ha en sarkastisk, ironisk humor som får mig att skratta
Steg fyra: Komplimanger är alltid trevligt
Steg fem: Om du inte ser ut som ett träsktroll är nog det allt som krävs! Har han en "surfartouch" på utseendet hoppas jag någon tar emot mig när jag faller handlöst och antagligen får en rejäl hjärnskakning (Y).
Steg sex: Bjud på mat! Jaa, det är det avgörande steget, det är viktigast av allt!! (Känn ironin, mina vänner, ironin.. Fast gratis mat väl aldrig fel så den får vara kvar. Punkt.)

7 saker du ofta grubblar på:
Vad jag ska utbilda mig till och jobba med,
livets mening (här var det djupt),
kärlek,
folks beteende,
drömscenariot där ens kändiscrush blir blixtförälskad i en och man lever lyckliga i alla sina dagar..,
"Vad hade hänt om jag istället..."-scenarion,
Om jag kommer bli den evigt ensamma kattdamen haha!

6 kändisar du tycker är snygga:
Tyler Hoechlin, Daniel Sharman, Tyler Posey, Alexander Pettyfer, Jamie Campbell, Callen McAuffie

5 saker du aldrig skulle vilja göra: Få cancer, lida till döds, gifta mig "bara för att", slänga iväg alla drömmar för någon annans skull, jobba resten av livet på ett jobb jag hatar.
 
4 saker du köpt den senaste månaden: The Mortal Instruments-böckerna, en ryggsäck, Converse och en klänning.
 
3 sätt att få dig le/skratta: Komplimanger, ironiska kommentarer och glada, snälla människor.

2 gamla favoritlåtar: "Jag har en hemlighet" och "En rosa Helipoter" som jag ställde upp med på skolans schlagerfestival och kom tvåa med! Det ni, ska nog lägga till det på mitt CV... Två favoriter från tiden då man fortfarande gick på fritids efter skolan haha! Kan ha varit 9-10 år då kanske?

1 sak folk inte visste om dig: Är väl inte helt okänt, men jag hatar prata i telefon och är inte bra på att smsa tillbaka fort och liknade! ;)


Kommentarer
Postat av: Evelina

Har hästen med "det" hemma hos mig, skulle bli världens grymmaste fälttävlanshäst, väntar på att du ska komma och prova honom! ;)

Svar: haha så jäkla dålig timing är det ju bara! Annars hade jag lätt velat testa han! ;) Dock ser han riiiktigt stor ut haha :)
Alexandra

2013-09-14 @ 19:18:57
URL: http://evvolinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0